sarrahh96

Alla inlägg den 7 december 2011

:)

Av Sara - 7 december 2011 20:23

Heej Bloggen!


Skolan idag har jag vart i skolan som vanligt  sen efter skolan så ålte jag hem och åt efter de åkte vi ut till Mysan (istället för att ta de på fredag så blev de idag) vi tränade lite ifrån marken vi tränade även med spöt att hon int skulle vara rädd för de.. Hon följde efter mig men jag använde grimskaftet nu och sedan ska jag använda logeringslinan men hon var duktig jag är nörjd de går framåt och så... Så jag hoppas att de fortsätter så bra som de går nu 


Imorn blir de Nobell middag i skolan sen ut till Apalle för att träna inför Julshowen 



KRAM SARA      

Av Sara - 7 december 2011 13:22

Hej bloggen jag har lite probelm men min svenska novell är de någon som har lite tips hur jag kan fortsätta



Med ens greps jag av en olustig känsla när jag kände någon bakom mig, men jag såg inte vem de var jag gick snabbare men jag blev inte av med den . Tillslut var den så nära att den kunde ta tag i mig och dra ner mig på backen. Efter en sekund såg jag hans ansikte. Hans ansikte var änglalikt varför ville har dra ner mig på backen, tänkte jag. Helt plötsligt var han borta och jag reste mig upp och halvsprang hem. Den natten sov jag ingen vidare den natten drömde jag.



KRAM SARA  

Presentation


Heej alla!
Släng in en kommentar:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du om bloggen
 JÄTTE bra
 Bra
 Mindre bra
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards