sarrahh96

Alla inlägg den 12 december 2011

Av Sara - 12 december 2011 19:56

Av Sara - 12 december 2011 19:37

Heej Bloggen!

Jag hoppas att alla har haft en bra dag, min dag har iallafall vart bra men nu är jag skit trött... Vill gå och sova men jag måste göra lite skolarbete som int är klart t.ex min novell som skulle vara inne idag men jag ska nog skicka in den imorn om ajg blir klar idag annars skickar jag int den oklar för dom måste sätta betygen men jag vet på ungefär vad jag har för betyg.


NO & matte F (IG)

Engelska E (G)

Svenska E (G)

SO E (G)

Teknik E(G)

Bild E (G)

Musik E (G)

Slöjd E (G)

Idrott D (G plus)


Sen kommer jag int på några mer som jag har betyg i.. I skolan har jag fått göra ett omprov i biologi (stavning)...


Men jag ska nog göra min novell nu, få se om jag kommer på något att skriva i den


Jag skulle uppskatta om ni kommenterade lite mer de är mycke roligare att skriva då...

Jag skulle oxå vilja säga att jag hoppas att de löser sig Kajsa med dig och Niara ni passar så bra ihop!!


KRAM SARA  



Presentation


Heej alla!
Släng in en kommentar:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du om bloggen
 JÄTTE bra
 Bra
 Mindre bra
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards