sarrahh96

Alla inlägg den 31 december 2011

Av Sara - 31 december 2011 16:12

Heej bloggen!


Ny är det ny de ska bli skönt att de blir ett nytt år släppa de förflutna och se framåt mot nya äventyr & nya utmaningar  Ska försöka komma ut på mer tävlingar i både hoppning & dressyr... Min mamma och ägaren till Mysan tycker att jag ska tävla dressyr men jag vill mest hoppa. Men jag har inget i mot att rida dressyr det är ju bra för både mig och Mysan jag tränar mer på min sits och Mysan får träna lite mer på att int springa så mycke, och att börja slappna av i ridingen... I vår kommer vi att sätta i gång med hoppningen igen elr när man kan rida i paddocken  Jag undrar hur hon kommer att vara då, jag tror att hon kommer att bli helt galen & helt speedad  Men de är ju typisk Mysan att bli speedad när hon ska hoppa .. När vi kommer ut på tävlingar så kommer hon att vara rädd för allt men hon är int riktigt van än att vara ute på tävlingar så nu blir de lite klubb tävlingar på Apalle Gård (där jag red förut).. De gick bra sisst vi var där...


Vad tror vi kommer att hända när vi börjar att hoppa igen..?


KRAM SARA   


Presentation


Heej alla!
Släng in en kommentar:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du om bloggen
 JÄTTE bra
 Bra
 Mindre bra
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards