sarrahh96

Alla inlägg under december 2011

Av Sara - 23 december 2011 21:39

Heej alla bloggläsare!


Idag har jag int gjort så mycke, har bakat kola mums sen har jag int gjort såå mycke typ... Imorn då är de JULAFTON så jag önskar alla en God Jul och jag hoppas att alla får de bra och mång julklappar   ...

Jag vet int men jag tycker att ni kommenterar lite för dåligt sen jag började speciellt på frågestunden..


Kan berätta lite varför jag har den här bloggen:


Min blogg är som en dagbok för mig. Jag skriver vad jag tycker och jag står för vad jag skriver oxå.. Jag har haft sånna som har försökt att tycka ner mig så att jag ska må dåligt.. Men de går int jag kanske verka vara en svag person men inne så är jag en stark, snäll, gör allt för att andra ska må bra! Jag tycker int om att ni som skriver i skvaller bloggar är så modiga eftersom att ni vill att andra ska må dålgt och de är så J**VLA dålig stil av er som gör sånna saker i mot andra!!


Ni får tycka vad ni vill men jag står för vad jag skriver i den här bloggen!


KRAM SARA    

Av Sara - 22 december 2011 23:30

Heej bloggen!


Nu hade jag tänkt att gå och lägga mig.


Jag har vart hos Mysan idag de blev int så mycke ridning eftersom att jag & Erica var på väg att skita på oss när vi gick tråkrundan.... Men i stallet så stog vi och smörjde sadel & träns ....


Men nu ska jag sova



KRAM SARA    

Av Sara - 22 december 2011 14:20

Heej bloggen!


Idag har jag int gjort så himla mycke har mest tittat på TV:n... Men jag ska kanske... snart städa mitt rum om jag har lust med de för just nu har jag ingen lust med de... Erica & mamma gör köttbullar och jag tittar på TV:n.. Senare idag ska vi åka ut till Mysan jag vet int om de blir som jag skrev igår men vi få se de beror på Erica om hon känner sig osäker när vi ska gå tråkrundan.


Men nu ska jag titta på TV:n


KRAM SARA  

   

   

Av Sara - 21 december 2011 22:24

Heej bloggen!


Har vart på skola avslutning idag.. De känndes lite onödligt att åka dit & vara där i ca 45min... Menmen  jag fick veta med betyg iallafall och jag hara bara ett IG & de är i matte bara ... Efter avslutningen åkte jag & syrran hem, när vi kom hem så somna jag på soffan och sov där till klockan var 19.30 hehe. Imorn jag ska int göra så himla mycke men jag ska nog städa mitt rum ( som jag har lovat Anna att jag ska göra) lite senare ska jag ut till Mysan vi få se vad Erica gör men om vi ska dit innan de blir mörkt så ska vi rida ut, då ska vi rida båda två tror jag ....



Dagens låt


  

Av Sara - 21 december 2011 07:23

Heej bloggen!!



Nu ska jag åka till skolan, vara där i ca 45min   lite onödigt men jag måste för jag ska få mina betyg 



Dagens låt:


KRAM SARA  

Av Sara - 20 december 2011 22:24

Heej bloggen!Nu hade jag tänkt att gå och sova så godnatt... Imorn hag jag jullov men vi ses imorn Godnatt

Av Sara - 19 december 2011 21:53

Heej blogg!


Har vart i skolan idag de var feett tråkigt!... Har var hos Mysan idag oxå istället för att åka dit imorn, hon var jätte duktig gjorde lite dressyr övningar. Hon gick nästa i form hela tiden *STOLT*.. Mamma & Tezzan (ägaren till Mysan ) vill att jag ska börja träna mer dressyr & tävla i dressyr men jag vene om jag ska göra de.. Jag har funderat på att vara med i någon dressyrtävling men de är int de att jag ska lägga ner hoppningen.. Men jag har iallafall lite planer på de men jag vet int vilken pogram jag ska ta, men de blir nog de lättaste programet L:C.. Jag har även planer på att börja hoppa 90cm - 1m på tävling men jag vet int änn de blir nog att hoppa 70 - 80 först för hon är int riktigt van änn...


Bara 2 dagar nu då i skolan!



Men jag ska gå & lägga mig nu


Ni får ha de så bra


KRAM SARA    

Lite bilder i repris    

Av Sara - 19 december 2011 14:28

Heej bloggen!


Sitter i skolan och har engelska sen slutar jag jippi ska hem och typ plugga lite matte..


Är det ingen som vill vara med i min ''Veckans blogg''!? Det sulle vara jätte kuul om någon var med  


KRAM SARA  

Presentation


Heej alla!
Släng in en kommentar:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du om bloggen
 JÄTTE bra
 Bra
 Mindre bra
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards