sarrahh96

Alla inlägg under december 2011

Av Sara - 18 december 2011 21:51

Heej bloggen!


Jag har jätte tråkigt just nu ska typ gå och lägga mig.... Har inte gjort så mycke idag, vart ute hos Mysan gick tråkrundan med Erica & Robin. Erica red Mysan & jag & Robin gick... Imorn e de skola slutar på onsdag   Ska bli jätte skönt med lite lov få sova ut...



Men jag har int så mycke och skriva just nu



KRAM SARA    

Av Sara - 18 december 2011 16:12

Av Sara - 17 december 2011 22:56

Heej bloggen!


Har vart i stallet idag och haft stalltjänst, de var ganska varmt sen vart de kallt och sen vart de varmt igen.... Men till kvällen vart de lite för mycka jag hade jätte ont i fötterna jag var helt blöt eftersom att de regnade/söade nästan hela tiden....


När jag och Sofia skulle ta in ponnysarna så ville Vandal int int så vi fick gå efter honom i lerna hehe mina skor va int så fina efter de men iallafall såå aa... men sen efter en lite stund i den leriga hagen så tog han vid höt och åt då kunde jag ta han.... Efter de var mina fötter blöta och jag hade jätte ont i dom...


Julshowen va bra men jag är glad över att de är bara en gång om året de är.... Kan säga grattit till Mistral som var stallbästis i år...

Asso de har hänt så mycke idag så jag vet int hur jag ska skriva hehe...


Men jag tror nog att jag ska gå och lägga mig nu ska ut till Mysan imorn


KRAM SARA  

Av Sara - 16 december 2011 23:36

Nu tänkte jag köra i gång med veckans blogg


Reglerna är enkla


*Skriv jag är med

* Ta bilden

* Länka detta inlägget till din blogg/DV

*  Länka i kommentaren vart ditt bidrag finns 


Den som blir veckans blogg får en liten kommentar på hur jag tycker din / eran blogg är..


KARM SARA  

Av Sara - 14 december 2011 18:34

Heeej bloggen


Har vart i skolan idag tråkigt som vanligt.....


Asso jag vet int vad jag ska skriva varje inlägg handlar om typ om samma sak... Så nu frågar jag er vad vill ni att jag ska skriva lite mer om t.ex om mig själv, lite mer om Mysan, mer blider och så... Jag har funderat på att har veckans blogg och den kommer jag har i en elr två månander..


Så vad tycker ni



KRAM SARA

Av Sara - 13 december 2011 20:13






KRAM SARA  


Av Sara - 13 december 2011 19:36

Heej bloggen!


Har vart i skolan idag, har iallafall gjort klart min novell och den blev väll sådär bra ...  Red Mysan idag oxå eeh det var jätte blåsigt, jag fick sällskap av en kvinna som red en annan häst & vi red tråkrundan. När vi skulle svänga till vänster så kom de en jätte stark vind asså jag kunde knappt andas & hästarna vart typ rädda Mysan ville ínt gå fram så vi vände och gick samma väg tillbaka....


Jag vill int tjata men kan ni kommentera lite mer för de är int så himla kuul att blogga när man int få några kommentarer..   sååå aa... De tycker jag iallafall


P.S De är int så bra uppdatering idag


KRAM SARA  

Av Sara - 12 december 2011 19:56

Presentation


Heej alla!
Släng in en kommentar:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du om bloggen
 JÄTTE bra
 Bra
 Mindre bra
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards