sarrahh96

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Sara - 5 januari 2012 21:08

Av Sara - 5 januari 2012 20:49

Heej bloggen!


Nu tänkte jag köra i gång igen med ''Veckans blogg''


Reglerna är enkla!

*Kommentera att du är med

*Ta bilden och länka den till din DV/ Blogg

* Pris får ni en kommentar och en bild till din/eran blogg/ DV och om ni vill så kan ni få en film


Jag kommer att ut se en vinnare på lördag kväll kl 20:00. Då länkar jag till din DV/Blogg


 


KRAM SARA  


Av Sara - 5 januari 2012 18:21

Heej bloggen!Sitter nu i bilen hos Mysan, väntar tills Erica blir klar ... Sitter typ och halv sover men de får jag int... När Erica är klar ska jag in till stallet och soppa sen ska jag åka hem, jag tror nog att jag ska lägga mig i ett bad sen ska jag nog bara slappa som vanligt... Men vi ses sen KRAM SARA

Av Sara - 5 januari 2012 12:34

 

Nu har jag vart ute med hunden och jag kan säga att de är JÄTTE kallt ut mina öron är helt frusna typ( jag bär int så mycke på mössor). Trizza fick iallafall spinga lite i skogen lös en stund sen kopplade jag henne och gick in, såå nu väntar jag bara tills kl är runt 17-18 då är de ut till Mysan Erica rider denna dag. Jag vet int vad hon ska träna men jag tror att de blir lite sittsträning utan stigbyglar  och sen lite temopväxlingar mellan skritt och trav..  Så nu vet jag int vad jag ska göra  


Nu vet ja vad jag kan göra!


New Moon

Efter att ha blivit dödligt förälskad i vampyren Edward Cullen, blir Bella Swan helt förälskad över hans plötsliga försvinnande. Hon blir vän men den oemotståndlige Jacbo Black men dras in i en värld av varulvar, vampyrernas dödsfiender, där hennes loalitet sätts på prov!

 





Eclipse

Seattle skakas av en serie brutala mord... En vampyr fortsätter sitt oupphörliga sökande efter hämnd ... Och samtidigt måste Bella Swan välja mellan kärleken till Edward Cullen och vänskapen med Jacob Black medveten om hennes val kan krossa den sköra vapenvilan mellan vampyrer och varulvar. Och samtidigt väljer hon och också mellan att leva - och leva för evigt!

 




Familjen Cullen & Swan


Kristen Stewart - Bella Swan (Människa)


Robert Pattinson - Edward Masen Cullen (Vampyr)


Billy Burke - Charlie Swan (Människa)


Peter Facinelli - Carlisle Cullen (Vampyr)


Elizabeth Reaser - Esme Cullen (Vampyr)


Jackson Rathbone - Jasper Withlock Cullen (Vampyr)


Nikki Reed - Rosalie Hale Cullen (Vampyr)


Kellan Lutz - Emmett McCarty Cullen (Vampyr)


Ashley Greene - Alice Brandon Cullen(Vampyr)




Quileute-stammen


Taylor Lautner - Jacob Black (Varulv)


Gil Birmingham - Billy Black(Människa)


Chaske Spencer - Sam Uley (Varulv)


Alex Meraz - Paul (Varulv)


Kiowa Gordon - Embry Call (Varulv)


Tyson Houseman - Quil Ateara (Människa)


Bronson Pelletier - Jared (Varulv)


Tinsel Korey - Emily Young (Människa)


Gramam Green - Harry Clearwater (Människa)


Vem tycker ni om i The Twilight Saga?

Själv tycker jag om Taylor Lautner och Robert Pattinson  


KRAM SARA    

Av Sara - 5 januari 2012 10:00

Godmorgon!

Har nyss vaknat typ, ska int göra så mycke idag... Det blir väll de gamla vanliga idag, att sitta framför TV:n och glo...


KRAM SARA  

Av Sara - 5 januari 2012 00:56

Av Sara - 5 januari 2012 00:37

Heej bloggen!


Jag har fixat en ny design till bloggen hoppas att ni tycker att den är fiin..


KRAM SARA

Presentation


Heej alla!
Släng in en kommentar:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du om bloggen
 JÄTTE bra
 Bra
 Mindre bra
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards