sarrahh96

Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Sara - 24 januari 2012 20:26

Heej bloggen!!

Det vart int så mycke bloggande igår p.g.a att var jag jätte trött och nu har jag ont i huvudet, ska gå och duscha sen tänkte jag gå och lägga mig men jag tänkte vara så snäll att jag slriver lite om min dag..


Som vanligt har jag vart i skolan tråkigt, vi hade svenska läxförhör som jag int hade någon aning om att vi hade fast jag har vart med på alla dom lektionerna så jag ska göra dom nästa vecka på onsdag elr tisdag. Sen har de int hänt så mycke mer.. Ni kan läsa om dagens ridpass på http://nattstad.se/enkopingsryttarna om ni vill veta de lämna gärna in en kommentar här och på den andra.. Men nu ska jag gå och duscha sen blir de sängen för mig :)



Från i går morse, status på FB : Godmorgon alla! Ännu en kall och mörk morgon. Och man är på väg till skolan helt utmattad, fast jag har sovit hela natten. Så godmorgon på er och hoppas att ni får en underbar dag för de ska int jag ha i skolan


KRAM SARA

Av Sara - 24 januari 2012 13:29

Heej bloggen!!


Snart slutar jag jippi då ska jag ta bussen hem.. Vi få se om jag uppdaterar mer när jag kommer hem men nu måste jag jobba igen..


KRAM SARA

Av Sara - 24 januari 2012 07:00

Heej bloggen!! Jag är feett trött just nu vill bara sova. Så på bussen blir de sov time annars kommer jag att vara död hela dan. Fast jag var redan död igår efter jag hade vart hos Jamba. Men nu orkar jag int skriva mågon mer... KARMA SARA

Presentation


Heej alla!
Släng in en kommentar:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du om bloggen
 JÄTTE bra
 Bra
 Mindre bra
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards