sarrahh96

Alla inlägg under januari 2012

Av Sara - 19 januari 2012 21:01

Heej bloggen!!

Har vart i skolan idag tåkigt som vanligt, ska snart gå och lägga mig men först ska jag gå och duscha... Jag skulle vilja att ni frågar ngt på bloggen vad som helst och de kommer ett svar med ett videoinlägg.. Så jag hoppas att ni frågar mycke...


KRAM SARA

Av Sara - 19 januari 2012 20:56

Nu kör jag igång igen med en frågestund 

   

Kom igen nu!!

Av Sara - 18 januari 2012 08:30

Godmorgon blogg!

Hoppas att ni har haft en bra natt själv har jag sovit som en stock typ.. När jag satt på bussen imorse så glömde jag att trycka på knappen så jag och syrran vart tvungna att gå en liten bit för att komma till skolan :P men de var så himla fail att vi missade stationen vi skulle av vid(HAHA) Men nu sitter jag på en svensk/engelska lektion jag fixa klart allt till engelska redovisningen. Vi ska göra en redovisning om musikaler det är ganska tråkigt men jag gör typ inget.. Mina engelska leltionen när jag har en data är att jag bloggar, inne på FBoch DV.. Men jag vene vad jag ska skriva nu menmen.. Jag skulle gärna vilja att ni kommenterar lite mer.


KRAM SARA  

Av Sara - 17 januari 2012 12:28

Heej bloggen! Sitter nu i skolan på svenk/engelska lektion. Ska snart ha svenska och efter d så att de SO och efter de slutar jag. Men nu slutar jag min svensk/engelska lektion :-) men vi ses senare och då vet ni var ni ska in någonstans http://nattstad.se/enköpingsryttarna så gå in där och kolla hur ridpasset gick;-) KRAM SARA

Av Sara - 16 januari 2012 16:44

Heej bloggen!!

Har var i skolan idag TRÅKIGT skulle hellre vilja vara hemma hela tiden typ.. Men jag mår int så bra idag har väldigt ont i huvudet och i min nacke och lite i ryggen.. Såå aa jag har int gjort så himla mycke nu såå aa jag ven vad jag ska skriva nu menmen... Ska till Mysan imorn och de kommer uppdatering imorn på http://nattstad.se/enkopingsryttarna...

Jag stör men på folk som int låta en vara och ger sig på en när man äår som svagast!! Tänk om någon gå och säger till dig att din pojkvän är ful och äklig vad säger du då till den personen... Själv säger jag att du ska sköta dig själv så sköter jag mitt. Jag bryr mig int vad ni tycker om honom för jag älskar han som han är, han kan int ändra sitt utseende... Kom igen SYRRAN jag står bakom dig till 100%  älskar dig fast vi kan ha våra svåra stunder men har oxå väldigt bra stunder. Du vet var du har mig, du kan komma och prata med mig om allt och de stannar hos mig...


KRAM SARA

Prisse och jag står för bilden idag

 

Jag och syrran i bilen när vi var påväg upp till Dalarna

 

Av Sara - 16 januari 2012 11:25

Heej bloggen nu är de måndag och de är dags för skola har nu EV och har lite tråkigt men nu kommer de en blid på mig och Madicken:P Okej jag kunde ladda upp dom för datan är lite duummm


Av Sara - 15 januari 2012 22:40

Godnatt blogge! Nu ska jag sova godnatt:-)KRAM SARA

Presentation


Heej alla!
Släng in en kommentar:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du om bloggen
 JÄTTE bra
 Bra
 Mindre bra
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards