sarrahh96

Alla inlägg under januari 2012

Av Sara - 9 januari 2012 22:17

KRAM SARA  

Av Sara - 9 januari 2012 21:36

 Två Tigerbröder

Två tigerbröder är en fantastisk berättelse om broderskap och vänskap.

Bland tempelruinerna djupt inne i djungeln föds två tigerungar. En är skygg och försiktig, den ena är djärv och modig. Deras liv är sorglöst ocg lekfullt, till de en dag fångas in och skiljs från sona föräldrar och varandra. Genom ett ödets nyck återförenas de igen som vuxen ålder. De känner genast igen varandra, deras känsla för bud återuppväcks och de ger sig av på en oförlömlig resa tillbaka till sitt hem.


Guy Pearce - Aidan McRory

Freddie Highmore - Raoul Normandin

Jean-Claude Dreyfus - Normandin

Oanh Nguyen - Excellens

Vincent Scarito - Zerbino

Moussa Maaskri - Saladin

Maï Anh Le- Naï-Rea

 

AVATAR

Återvänd till Pandora.

En motvillig hjälte. En episk resa. Ett val mella det liv han lämnat bakom sig och den besynnersliga nya värld han har börjat kalla sitt hem.


Sam Worthington – Korpral Jake Sully

Zoë Saldaña – Neytiri, en Na'vi-kvinna, ärver tronen som andlig vägledare när hennes mor Mo'at dör

Sigourney Weaver – Dr. Grace Augustine

Stephen Lang – Överste Miles Quaritch

Michelle Rodríguez – Trudy Chacón

Giovanni Ribisi – Parker Selfridge

Joel Moore – Dr. Norm Spellman

Laz Alons - Tsu'tey, en Na'vi-man, ärver tronen som klanledare när Eytukan dör och är i början av filmen trolovad till Neytiri

Wes Studi - Eytukan, en Na'vi-man, klanledare för Omaticaya-folket, Neytiris far och Mo'ats make

Dileep Rao - Dr. Max Patel

C.C.H Pounder - Mo'at, en Na'vi-kvinna, andlig ledare för Omaticaya-folket, Neytiris mor och Eytukans fru

 


KRAM SARA  

Av Sara - 9 januari 2012 18:51

Heej bloggen!!


Varför jg har börjat blogga?

Jo, min syrra och nästan alla jag kände bloggade och då ville jag oxå göra de då började jag blogga på Blogg.se och en hete sarravandal. Jag vet int var jag fick namet ifrån men min favvo häst hette Vandal:) och då var de int så serriöst efter ett par år så la jag ner den och startade på Bloggplatsen istället och där gick de jätte bra fick ganska många läsare och såå... Hade den i 2-3 år, sen startade jag en bloggmed min syrra och en kompis den hade vi int så länge kanske i 3månander men efter som de var bara jag som uppdaterade så hade vi int så måga läsare den hete Thehoppdressyr... Vi stangde ner den eftersom att de int gick så bra, sen startade jag och en kompis en anna blogg och den heter http://alroundryttarna.blogg.se den gick jätte bra vi fick många som gick in och läste.. men de var lite tråkigt efter ett par månander men vi har int läggt ner den än men jag har tänkt att vi ska göra de.. Medans vi hade så skaffade jag en egen blogg ( http://sarrahh96.bloggplatsen.se) och jag tycker att den har gått bra.. men de kan gå bättre, men jag e nöjd som de är.. I december så startade jag och Erica en blogg http://nattstad.se/enkopingsryttarna ) och vi tycker att de har gått jätte bra mer än vad vi har förväntat oss :)..


De var en liten den av min bloggresa och varför jag bloggar nu idag


KRAM SARA  

:/

Av Sara - 9 januari 2012 17:23

Heej bloggen!


Har int gjort så mycke idag sov till typ 14.00 sen har jag bara kollat på TV:n jag har lust att se på alla Twilight filmer ikväll om de int finns ngt annat att se på :/ men vi få se... det kommer att komma lite mer mobilinlägg för jag kommer int att ha ngt internätt snart... Såå aa jag ska int göra ngt idag iallafal...


Ses


KRAM SARA  

Av Sara - 9 januari 2012 00:23

P.S hon är bara 8 år

Av Sara - 8 januari 2012 22:08

Heej bloggen!

Jag har ju skrivit prov idag på kursen och de kändes bra tyckte jag men jag förstog int en fråga och de var nr 20 och som sagt så gjorde vi förra årets Grönt Kort- Prov... men resten svarade jag på och de tycker jag är bra... Sen har jag vart hos Mysan mer läser du här http://nattstad.se/enkopingsryttarna gå gärna int och kommentera elr fråga något som ni vill veta om oss?.. Efter de har jag int gjort så mycke men jag är jätte trött... Såå nu ska jag gå och kolla på film Australia elr hur de nu stavas...


KRAM SARA  

Av Sara - 8 januari 2012 00:46

Hejj bloggen!Ligger nu i sängen och ska sova nu... Typ kanske om jag nu kan de, imorn blir de prov på kursen som jag har gått.... Om jag int har skrivit de så går jag i en kurs för Grönt Kort så jag hoppas att de går bra... Önska mig lycka till så kan jag skriva imorn efter provet hur de kändes men för hoppningsvis går de bra:-) men nu ska jag sova så jag kommer upp imorn:-P KRAM SARA<3

Av Sara - 7 januari 2012 08:29

Heej bloggen nu sitter jag på bussen igen men nu hade jag tänkt att ta en tupplur KARM SARA

Presentation


Heej alla!
Släng in en kommentar:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du om bloggen
 JÄTTE bra
 Bra
 Mindre bra
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards