sarrahh96

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Sara - 5 februari 2012 23:25

Heej bloggen!! Hade ingen blogglust tidigare idag men nu har jag de:-) Japp just nu ligger jag i sängen är ganska trött, tittar på film samtidigt och idag blev de The Twilight Saga New Moon. Har sett den typ 100gånger men ska bara ha den som ett sällskap. Hatar att sova när de är tyst såå då sätter jag på en liten film:-P kan berätta lite om min helg. Ifredags var jag hemma kunde ha åkt till Mysan och ridit men morsan orkade int köra ut mig så de blev hemma för mig. I lördags hade jag stalltjänst på underbara Apalle Gård mer vet ni ju vart ni kan läsa mer om de (http://nattsad.se/enkoingsryttarna) och idag har jag vart hos Mysan och ni kan följa mig och syrran på de andra bloggen:-) Såå japp imorn är de måndag och en ny veckan och även nya utmaningar som man ska klara av att slut föra :-) men godnatt så kommer jag att skriva mer imorn. KRAM  SARA

Presentation


Heej alla!
Släng in en kommentar:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du om bloggen
 JÄTTE bra
 Bra
 Mindre bra
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards