sarrahh96

Alla inlägg under februari 2012

Av Sara - 25 februari 2012 08:00

Godmorgon bloggen!

Idag är de ju lördag ska åka hem idag ifrån Västerås till Enköping.. Vet int vad jag ska gör idag, ska nog jiogga en runda med Erica. Sen vet jag int vad jag ska göra men men.. Ville bara att ni skulle veta att jag levde hihi har int blogga så mycke just nu och jag vet int varför jag int har gjort de.. Men jag tror att den kan vara för att jag int vet vad jag ska skriva och att ni int har kommit med några förslag vad jag kab skriva om...


KRAM SARA

Av Sara - 25 februari 2012 00:27

Godkväll bloggen!

Sitter och kollar på 1års gammla BigBrother klipp på TV:n hehe de är lite kuul att se de och se vad man har missat, eftersom att jag int har sett alla klipp p.g.a att jag måste upp ganska tidigt och dom sänder avsnitten när jag typ sover elr ska sova jag brukar ligga vaken en stund  .. Japp idag åker man tillbaka hem igen faktiskt så längtar jag hem fast jag bara har vart här i en dag men ändå längtar efter min lilla kanin som jag int vill att han sova själv (jag vet att jag e fjating men jag skäms int för de)   Min kanin är ganska gammal max ska dom bli 5år men min är 6 ska bli 7 så jag vill gärna ha så mycke tid med han som möjligt innan han somnar in  .. Men efter han ska jag iallafall köpa en till :) Kommer int att klara av att sova utan de ljudet!! Så aa men de här blir mitt sista uppdatering för idag så jag kan säga GODNATT!!!


KRAM SARA

 

Av Sara - 24 februari 2012 22:12

Heej bloggen!!

Sitter nu hundvakt åt mammas kompis   mendans dom går ut och roar sig lite, ska ut vid 00.00 och rasta dom lite sen in igen och kolla på ett års gammla Idol  Såå aa så ser min kväll ut typ...


KRAM SARA<33


Av Sara - 22 februari 2012 23:59

Heej bloggen! Kom nyss hem efter har vart ute med lilla Trizza på en lång prommis vi var ute ca 1h 15min var ut ganska länge.. Sitter just nu i min säng och känner mig ganska trött, har haft en väldig jobbig huvudvärk hela dan och har de fortfarande.. Den filmen jag ser på nu är HSM 3 jag tycker att den suger men ändå ser jag på den (konstigt) men men jag tror att jag ska sova nu är ganska trött som sagt men goodnatt alla :) KRAM SARA

Av Sara - 22 februari 2012 20:06

Heej bloggen!!

Asso jag vet int vad jag ska göra nu, har inget att skriva typ men som vanligt kommer de senare  

   

KRAM SARA

Av Sara - 21 februari 2012 22:48

Asso jag vet int vad som är med mig hela detta sportlovet kommer int bli så himla bra kan jag tänka mig de börjar int särskillt bra orkar int förklara varför... Känner vissa dagar arr jag int räcker till och att allt jag gör är fel... Jag tar åt mig ganska mycke men jag är väldigt bra på att bygga upp mig själv.. Jag har ibland liksom tappat mig själv för att de har vart så himla mycke att göra och jag int haft tid med de vissa gånger vill ajg bara stoppa huvudet under sanden och lossas att jag int är där (konstig förklaring) men så är de.. Nu har de vart väldigt mycke med skolan och jag har fått på mig skolsköterskan av olika anledningar och sen har kuratorn(stavning) kommit och velat prata med mig.. Men jag känner att varför ska jag prata med henne OK jag vet att hon int får berätta för någon vad man har sagt till henne men jag känner ändå att jag int kan lita på henne... Jag vett att de är konstigt men sånn är jag, jag tänker väldigt noga vad jag säger till folk och jag används ibland oxå som kurator för vissa av dom jag känner.. Men jag finns ju bara för att dom ska slippa gå till den dryga kuratorn(stavning).. Men jag mår sådär tillfälligt de går ju upp och ner hela tiden och jag lägger ganska mycke tid åt andra och int mig själv som jag ska.... Jag vill hellre att andra ska vara glada och lyckliga, sen glömmer jag bort mig själv typ som att kasta sig in i mörkret

Presentation


Heej alla!
Släng in en kommentar:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du om bloggen
 JÄTTE bra
 Bra
 Mindre bra
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards