sarrahh96

Alla inlägg under februari 2012

Av Sara - 17 februari 2012 20:00

Godkväll alla!!  

Nu är klockan 20.00 och jag sitter själv hemma och kollar på The Voice Sveríge, de ganska kuul och see men skulle hellre see på Idol men tyvärr har dom ju lagt de på is  (allså dom kommer int att sända de på ett tag) japp.. Skoldagen idag har väll vart bra chillade för de mesta fick ha datan på jag kunde gå in och kolla lite på YT, men de var ganska tråkigt hittade inga bra låtar som jag kan ha till ''Dagens lååt''   men jag ska hitta en iallafall  .. Imorn är de ju lördag och jag ska nog städa lite,sen ska jag väll int göra ngt mer   Ska nu titta lite och se hur de går för dom på TV:n


KRAM SARA

 

Av Sara - 17 februari 2012 11:47

Heej alla bloggläsare!Jag har de jätte tråkigt

Av Sara - 16 februari 2012 21:17

Imorn är de äntlingen fredag skööönnnttt slutar iallfall 13.30 imorn. Jag och två till kommer att vara i skolan imorn (de är bara ifrn våran klass) bara för att jag int kunde gå på öppet hus måste jag gå imorn. Och de suger:( vill int men måste såå nu tänkte jag gå och lägga mig ska upp vid 6 imorn såå godnatt

Av Sara - 16 februari 2012 19:13

Heej bloggen!

Jag skulle vilja ha en ny design men jag vet int hur jag ska göra allså jag vet int hur den ska se ut

några förslag :)?

Av Sara - 16 februari 2012 12:04

Heej bloggen!!

Jag vet att jag int skrev ngt igår och de var int så bra men jag gör de nu såå.... Är hemma idag ifrån en ute dag vi har i skolan idag de är as tråkigt så då tänkte jag att jag skulle vara hemma istället  Ska nog int göra så mycke mer idag, ska typ ut med hunden snart  Jappp ni kan läsa om gårdagen på http://nattstad.se/enkopingsryttarna men aa... Vt ej vad jag ska skriva nu men de kommer senare som vanligt 


KRAM SARA  

Vill ha sommar nu!!!    

Av Sara - 14 februari 2012 22:14

Nu hade jag tänkt att sova så.... Godnatt <3

Av Sara - 14 februari 2012 12:32

Nu kör jag i gång med årets första frågestund :)


 


KRAM SARA

Presentation


Heej alla!
Släng in en kommentar:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du om bloggen
 JÄTTE bra
 Bra
 Mindre bra
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards