sarrahh96

Alla inlägg under mars 2012

Av Sara - 10 mars 2012 21:57

Grattis Loreen till vinsten :)

Grattis Danny till 2:a platsen!!


Vilka röstade ni på :)


KRAM SARA

Av Sara - 9 mars 2012 23:06

Okej godnatt skriver mer imorn!

Av Sara - 9 mars 2012 21:17

Heej bloggen!!

Dagen har väll var OK eehh de är fredag idag äntlingen men kommer int att få sova så speciellt länge ska upp tidigt imorn ska ut till Apalle Gård och ha stalltjänst :) Just nu är är jag väldigt arg för att de är några som har bott på min gård här och dom har lämnat en katt som liksom inte är så speciellt tjock elr vad man ska säg han har sått utanför vår port i ca 2dagar och vi har int tagit int honom p.g.a att vi har katter själv men idag så gjorde vi de och han var super mager men kände revbenen och ryggraden på han.. Erica satt med hen i porten medan Robin hämntade lite kattmat till han, såå hungrig har var asso.. skålen var halvfull och de tog int mågon minuter tills de var slut.. Som sagt tog vi in han och la hen i vår hundbur för mamma ville int att han skulle springa runt med våra katter.. Såå japp medans vi kollade om han hade några skader kollde mamma upp vem som äger han och hon hittade int men hon hittde vad han hette, han heter Åkersson och han är en Brittisk korthår.. Men nu har mamma fixat en som kan ha han tills på måndag då ska hon ringa till hitta katten och kolla om dom kan ta imot han.. Juste jag har sakdat mig i båda hanlerderna så vi få se hur de ska gå på stalltjänsten imorn :) tur att Robin ska med och hjälpa till :D

Tyvärr har jag ingen, man jag fixa en så kan ni få se hur han ser ut :)


KRAM SARA

Av Sara - 8 mars 2012 20:43

Heej bloggen!1

Nu har jag nyss duschat och ska nog plugga lite men de kommer mer sen...


KRAM SARA

Av Sara - 8 mars 2012 08:13

Heej bloggen! Asso min dag börjar int så bra. Vaknade vid 4 var typ ganska pigg sen somnade jag om och typ sov till 5-6 där i e mellan sen gick jag upp vid 7 asso jag orkade verkligen int men jag får int vara hemma om jag int har feber elr likande såå de var ju bara att palla sig upp. Och då är man ju så långsam att man missar bussen och måste gå hela vägen till nästa buss (de tar max 20 - 30min) men nu sitter jag här och väntar... KRAM SARA

Av Sara - 7 mars 2012 16:09

Av Sara - 6 mars 2012 14:41

Heej bloggen!

Sitter nu på min sista lektion, SO lektion de är typ de bästa ämnet men de är ju bara för att vi har en jätte bra lärare :) Sen ska jag hem och typ göra ngt hemma , efter de ut till lilla Mysan :) oc h rida :)



KRAM SARA

Av Sara - 5 mars 2012 22:07

Heej bloggen! Återigen så ska jag sova nu är de ännu ett slut på en dag till och man kommer bara dag för dag närmare graven!! KRAM SARA

Presentation


Heej alla!
Släng in en kommentar:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du om bloggen
 JÄTTE bra
 Bra
 Mindre bra
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards