sarrahh96

Alla inlägg under mars 2012

Av Sara - 5 mars 2012 10:28

Heej bloggen!! Jag hoppas att ni ha sovit gött inatt själv har jagb int sovit så speciellt bra somna typ vid 03:00. Vet int varför jag somna så sent menmen. Skolan idah kommer väll att vara sådär kommer väll att decka på sista lektionen och de är ju engelska så de gör väll inget.. Har nu gympa jag är ju int me som vanligt men asso jag orkar int och + jag har väldigt ont i min rygg och mina armar men imorn har man simmnig så då kanske jag ska vara med:-) Japppo de blir int så mycke nu men blog u later KRAM SARA

Av Sara - 4 mars 2012 23:28

Sova så gooodddnnnaaaaatttt alla!!!SARA

Av Sara - 3 mars 2012 21:44

Har en fråga till dig som läser min blogg!?


Vad är de som gör så att du/ni läser min blogg?


KRAM SARA

Av Sara - 3 mars 2012 19:07

Heej bloggen!!

Har int gjort ngt idag hade tänkt att städa rummet men de blev inget med de. Vaknade vid 15.00 så då tyckte jag att de int var någon idea att göra såå aa.. Har nyss ätit mat de blev KEBAB   GÖTT vad de men nu är jag jätte mätt   Jaaapp Jag hoppas att ni tyckte om de jag fixade igår  


KRAM SARA

De kommer mer ikväll!!   

Av Sara - 2 mars 2012 23:32

Godkväll bloggen!!

Har äntligen fått igång boxern så man har lite mer kanaler att se på.. Just nu sitter jag och kollar på Big Brother allså den som gick förra året :P Har kommit till avsnitt 10.. Såå aa så nu sitter man i telefon med en gråtande Erica som int vet vad hon vill :P

Av Sara - 2 mars 2012 20:03

Cinderella Story

När den unga flickan Sams pappa dör tas hans café över av Sams styvmamma som tvingar henne att jobba där, då får hon också öknamnet "Caféflickan" i skolan. Samtidigt chattar Sam oavbrutet med en kille från hennes skola, med hemligt namn. På höstbalen stämmer de träff och allt i Sams värld förändras när killen med den hemliga mejladressen visar sig vara skolans populäraste kille. Finns det någon chans för Sam att bli ihop med honom, hon är ju bara en nörd som jobbar på café? Killens före detta flickvän gör också allt för att livet ska bli botten för Sam.


Hilary Duff - Sam

Chad Michael Murray - Austin

Jennifer Coolidge - Fiona

Dan Byrd - Carter

Regina King - Rhonda

Madeline Zima - Brianna

Andrea Avery - Gabriella


Av Sara - 2 mars 2012 14:27

Heej bloggen!

Sitter just nu på min sista lektion för idag :D ÄNTLIGEN ska snart gå till bussen och åka hem.. Jag vet int vad jag ska göra idag, kan nog skriva om lite filmer de brukar ni tycka om elr lite mer gästbloggare :P Om de skulle passa er annars så kan jsg fixa ngt annat självklart. Ska bara se till att mamma int så spunk över att jag sitter mycke vid datan men vad ska man göra om dagarna när man har tråkigt och man vet int vad man ska göra.. Jo städa men de är så himla trökigt så de är int sant.. Jag vet oxå en ska jag kan gör, kan fota lite när jag är på väg hem elr så kan jag göra ett videoinlägg om ni vill de?


KRAM SARA

Av Sara - 2 mars 2012 06:59

Godmorgon alla! Jag hoppas att alla får en bra dag. Vad ska du gör idag? Själv ska jag ju vara i skolan sen ska jag vara hemma och typ int göra så mycke mer... KRAM SARA

Presentation


Heej alla!
Släng in en kommentar:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du om bloggen
 JÄTTE bra
 Bra
 Mindre bra
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards