sarrahh96

Alla inlägg under november 2011

Av Sara - 30 november 2011 22:38

Jag tänkte bara skriva godnatt till er.. Imorn är det ny dag och en ny månand så de blir nya probelm att lösa under den månanden:-) såå aa nu ska jag sova de kanske kommer en liten uppdatering imorn innan jag drar till bussen..Godnatt <3:-)KARM SARA

Av Sara - 30 november 2011 16:04

Hej alla bloggare!


Onsdag idag snart helg iallafall & då blir de att fara till farsan efter skolan på fredag & vara där i en vecka. Ska vara där varannan vecka nu men de är bara på test... Skolan idag var jätte seg asso de var jätte skönt att få sitta på bussen påväg hem  Sen fick jag oxå sitta och vänta på morsen i ca 30 min typ hehe somna då  vart väckt av min hund som kom och nosade mig i ansiktet  MYSIGT elr int .... Jag har funderat på att ha veckans blogg men jag vene få se om jag gör de elr int    Har int så mycke att skriva just nu men de kommer nog mot kvällen.. Men kommentera om ni vill ha veckas blogg så kan jag nog fixa en sådan  



KRAM SARA              

Av Sara - 29 november 2011 20:09

Heej alla söta!!


Har vart i skolan idag, missade min HHK-lektion menmen vi skulle ändå bara baka bullar och jag tycker int att de är så gott   så jag hade NO isället och vi gjorde ett menory om gundämnen tror jag att de va   Just nu sitter jag vid datan har nyss kommit hem ifrån Mysan och vi har köpt en gummisnodd till henne och hon gick jätte bra i de ska nig fortsätta att rida med den när jag int hoppas... Jag red lite utan oxå, då gick hon ner och gick fint avslappnat m.m Haft lite svår att få henne att söka sig neråt men jag är nöjd.. När jag tog in henne fick hon jätte mycke moröter ... Hoppas att de går lika bra för Erica på torsdag...


Men nu ska jag gå och duscha...


KRAM SARA      

Av Sara - 29 november 2011 13:20

Heej alla!!


Jag tycker att de är jätte kul att nu läser bloggen men de skulle vara ännu mer kul om de kom int en elr fler kommentarer   .... Och sen under nästa vecka kommer jag ha min första frågestund då kommer ni få chansen att fråga vad ni vill  ..


Sitter på svenskalektion just nu ska typ sluta snart och ha SO.. Skönt sen slutar jag.. Men jag kommer nog att somna under filmen på SO:n.. Hehe de gjode jag förra gången men jag var jätte trött och kunde int hålla ögona öppna


Men nu ska jag fortsätta plugga ses


KRAM SARA


Bild på den saknade ponnyn som jag älskar (tyvärr va hon ridskoleponny och skulle säljas men jag kunde ej köpa henne)

 

Av Sara - 28 november 2011 21:55

Av Sara - 28 november 2011 17:39

Hejj bloggen!


Va hemma idag.. Kunde inr komma upp imorse mär mamma gick in och väckte, så istallet fick hälpa till och flytta saker... Efter åkte vi till Granngården för att kolla vad en gummisnodd(halsförlängare) kostade den var billigare är än va den är på Hööks  ..... Den var min dag typ imorn ska jag iallafall till skolan och efter de till Mysan mer om de kommer på den andra bloggen  


Ni kan få dagens låt iallafall


   


KRAM SARA

Av Sara - 27 november 2011 13:03

Heej bloggen!!

Bilder ifrån globen igår 


                 

Det kommer film på Rolf-Jörna Bengtsson    

Av Sara - 26 november 2011 21:51

Heej bloggen!


Ja, som rubriken säger så ska jag till Globen Horse Show   E de någon mer som ska dit..?


När jag vaknade idag så ville jag bara somna om men de gick int så jag satte på en film men så smart som jag e så somnade jag om hehe sen kom mamma & skrek på bara för att jag int skulle sova bort hela dan... Har flyttat moppen idag till mammas kompis. Hon ska försöka att hjälpa oss att laga den elr kolla vad de e för fel på den   Efter de åkte jag, Erica & mamma till stallet (Apalle Gård) för att hämnta biljetterna (Jag &syrran e stallvärdinnor där och vi åker till globen varje år, så mamma får följa med för att jag och Erica åker int tåg själva) mamma fick betala sin eftersom hon int e stallvärdinna ... Efter vi hade vart där åkte vi till ÖB där köpte vi ett nytt Wii spel till mig & Erica  vi köpte mer men orkar int skriva vad de var ... Hehe tittar på Freaky Friday så kuuul men har sett den några gången men den är fortfarnade bra 




KRAM SARA






Presentation


Heej alla!
Släng in en kommentar:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du om bloggen
 JÄTTE bra
 Bra
 Mindre bra
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards