sarrahh96

Direktlänk till inlägg 25 december 2011

Året som vart

Av Sara - 25 december 2011 17:57

 

Januari

Jag rider fortfarande på Apalle Gård. Sen så hände det int så mycke


 

Februari


Det hände typ inget den här månaden heller mer än att har gått på Vänsterängen i ca 1.5år


Mars

Jag & syrran åkte & provred två hästar. Erica provred en Poitevin häst(den är utrotningshotad) och jag fick provrida en 4årig Islandshäst. Men de blev inget mer me dom, jag är ingen skogsmulle som rider runt i skogen.   (Bilden är tagen ifrån Google)


April

Den 14 april åkte vi och prov red Mysan. Hehe jag ramlade av då första gången jag red henne. Vi fasna för henne och började rida henne torsdagar och söndagar. Jag red henne och jag red på Apalle oxå.. Lite senare så hoppade jag Mysan för första gången


Maj

Kurt vart avlivad för 2år sen. Min lilla Ludde vart avlivad för 1år sen sen hände de int så mycke mer än att den månaden var den svåraste av dom alla. Erica tävlade i dressyr med Mysan.

 


Juni

Red Mysan... Jag hade slutat 7:an.Jag, mamma & Erica skulle ut och tälta


Juli

Jag slutade på Apalle och började rida Mysan mer. Sotis(min kanin) åkte till en kompis till mamma. Jag & mamma åkte och kollade på hundvalp . Vi testade ett nytt bett på Mysan som hon svarade jätte bra på. Jag och Erica vart ut skällda för ingeting. Jag, syrran & en kompis startade en blogg som togs bort inom kort..


Augusti

Jag fyllde 15år. Red ganska mycke på Mysan p.g.a att Tezzan ägaren opererade sig. Jag fick en ny mobil Xpedia Mini Pro.


September

Mysan flyttade till ett annat stall. Vi började träna ordentligt med hoppningen och dressyren. Vi började träna inför tävling.


Oktober

Vi kom ut på våran första hopptävnling där de gick bra 4fel på 60cm & rosett på 70

Det här är filmen på 70

November

Det hände int så mycke. Jag och Mysan hoppade 1m.. Slutet av månaden så fick jag rida mycke dressyr p.g.a av att man int kunde rida i paddocken  


December

Har firat jul med mamma. Sen har jag bara slappat



KRAM SARA

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 22 april 2012 10:00

Heej bloggen! Jag vet att de var länge sen jag blogga på den här bloggen men har haft fullt upp med den andra bloggen! Men jag tänkte nu att jag bloggar då och då på denna blogg :)   KRAM SARA ...

Av Sara - 28 mars 2012 15:32

Heej bloggen! Jag tänkt fram och tillbaka om jag ska fortsätta att blogga här :/ så jag undrar om ni vill att jag ska fortsätta eftersom att de är ni som läser min blogg. För jag tänkte bara blogga på http://nattstad.se/enkopingsryttarna  om ni int...

Av Sara - 27 mars 2012 08:02

Heej bloggen! Jag hoppas att ni har sovit bra de har jag jag gjrot. Vad ska jag göra idag? Huumh till skolan sen hem byta om snabbt cykla ut till Mysan sen hem igen och duscha titta på TV sen sova igen:) Så ser min dag ut idag. Vad ska ni göra idag? ...

Av Sara - 27 mars 2012 08:02

Heej bloggen! Jag hoppas att ni har sovit bra de har jag jag gjrot. Vad ska jag göra idag? Huumh till skolan sen hem byta om snabbt cykla ut till Mysan sen hem igen och duscha titta på TV sen sova igen:) Så ser min dag ut idag. Vad ska ni göra idag? ...

Av Sara - 25 mars 2012 00:37

Heej bloggen! Jag bloggade int igår eller i fredag. I fredags så var jag med Madde så jag var hemma vid 20:30 så jag orkade int blogga och igår var jag ganska trött och jag hade int tid heller elr jag hade tid men jag orkade int gå ifrån soffan :p .....

Presentation


Heej alla!
Släng in en kommentar:)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycker du om bloggen
 JÄTTE bra
 Bra
 Mindre bra
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards